Friday, December 19, 2014

KALAH

tak pernah beritahu sesiapa pun ape yang aku rasa, ape yang aku fikir ape yang aku kena, hari hari mesti ade- tak pernah salahkan sesiapa pun  malahan takdir, takpernah .... 
hari hari cari kekuatan sendiri, hari hari aku selami diri sendiri, hari hari aku tenung diri sendiri,

 Setiap malam aku tanya diri sendiri, ape aku dah maafkan semua orang dalam dunia ni ? ape salah aku harini ?  ade aku terguriskan hati orang orang yang aku sayang ? kadang terdetik aku tekad tu tekad ni  aku tekad yang aku takkan gelak tawa depan dia, aku tekad yang aku takkan bergurau senda dengan dia, aku tekad aku takkan luah ape pun pada dia, tapi belum capai sehari aku gagal, gagal buat semua tu, gagal laksanakan semua tu sebab ape ? sebab sayang?? semuanya sebab sayang... kalau betul gelak tawa aku menceriakan hari kau, aku ketawa, kalau betul mndegar keluhan perasaan aku pada kau,buat kau sennag, aku luahkan... kalau benar melihat aku mampu merungkai segala masalahkau , aku akan buat, segalanya aku buat untuk orang yang aku sayang, sound stupid kan ? kalau kau tak reti nilai sayang tu ape, yeeee kau boleh cakap bodoh sebab lain orang lain cara lain orang lain ragam.. :)


 kalau kelmarin ( 16 disember 2014) aku terguris cukup terguris dengan ape yang dia cakap, sampaikan aku rasa ini laa conversation paling teruk pernah aku dapat bukan  dengan dia tapi seumur hidup aku, aku tak beritahu orang lain, tak bagitahu dia.. takut dia terfikir fikir sampai beri kesan dalam kebahagiaan dia tapi takpe aku diamkan,  sapai aku terfikir, ya tuhan.. kalau dalam sutiasi begini aku belum mamu untuk uruskan, bagaimana masa depan aku ? bagaimana sekiranya  dudk serumah ?  tapi takpelaaaaa biar semua tu aku sorang je tahu aku sorang je tahu calar dia cemana,  parut dia  macam mana, luka dia macam mana,  sekali lagi aku tekad nooo ! i wont say anything to him, i wont smile, i wont laugh  tapi bila malam, dengar dia merayu minta maaf .. aku kalah kalah dengan perasaan sendiri, kalah dengan dia, taksuka aku tengok orang yang aku sayang dalam keadaan macamtu.. biarlah hati aku sendirii yang terguris jangnla dia , jangan la yang tersayang terguris...

No comments:

Post a Comment